Afla mai multe despre serverele dedicate si serverele VDS
Serverul dedicat este configurat conform necesităţilor tale și lucreaza doar pentru tine. Acest lucru inseamna viteză, stabilitate, flexibilitate și securitate sporită. Serverul dedicat este închiriat în întregime unui singur client.
Avantajul major al unui server dedicat este controlul absolut pe care îl ofera clientului, acesta având posibilitatea să instaleze orice softuri dorește pe acestea.
Serverele dedicate pot fi configurate la necesităţile pe care le aveţi și pot fi interconectate într-un mod securizat.
Serverele virtuale VDS oferă un mediu de lucru mai robust, de unde rezultă siguranţă și stabilitate sporită. Acestea sunt superioare soluţiilor tradiţionale VPS oferind puterea si libertatea unui mediu similar celui asigurat de serverele dedicate, la un preţ mult mai mic. Deși similare în anumite privinţe, marea diferenţă dintre VPS-uri și VDS-uri constă în tehnologia de virtualizare și management a resurselor hardware.
La un server virtual dedicat (VDS) fiecare mașină virtuală (VM) este complet separată pentru fiecare utilizator aceștia având libertate totală în alegerea sistemului de operare, în timp ce la un VPS kernel-ul mașinii gazdă este partajat la toate mașinile virtuale, toate având practic acelasi sistem de operare. Pe un server virtual dedicat (VDS) resursele hardware pot fi partajate și garantate pentru fiecare client in parte, spre deosebire de VPS-uri unde procesorul și RAM-ul sunt „shared” (la comun) pentru toţi utilizatorii, accesul acestora la resursele hardware fiind concurenţial.
Activarea serverului VDS se face imediat după confirmarea plăţii. Odată activat, vei fi notificat printr-un email care va conţine toate datele necesare pentru administrarea acestuia.
Configurezi sistemul de operare ales la achiziţionarea pachetului. Dacă nu te descurci și ai nevoie de ajutor o putem face noi, în măsura în care timpul ne va permite.
Desigur, ne contactezi și rezolvăm imediat.
Asigurăm, opţional, servicii de backup. Se poate opta pentru varianta dorită de backup la achiziţionarea pachetului. Restore-ul îl face doar echipa noastră.
Oferim asistenţă tehnică prin Tickete de suport / Live Chat / Telefonic. Pentru a minimiza timpul necesar investigării / depanării, încearcă să strângi cât mai multe detalii care ne vor ajuta să îţi dăm un răspuns cât mai rapid.